Senaste Inlägg

Ni som klagar kan dra!!

Sen jag la ut på facebook och bloggen så har många kommenterat så negativa
saker om att jag ska skaffa mig en rottweiler valp, till exempel att jag ska tänka
om.. Och nej det ska jag absolut inte göra, Medans jag är i skolan kommer han vara
på ett jätte bra hunddagis här i Haninge som kommer ta hand om honom väl på
dagarna när jag är i skolan.. Det är precis lika dant som att ha ett barn som när man
lämnar dom på dagis.. Så om ni bara ska klaga så behöver ni fan inte kommentera!!


1 Kommentarer

Postat av: j den 2010-10-06 @ 14:56:09

bra att du tänker i dom banorna, men hunden ska väl vara med sin matte och de blir ju komplicerad upfostran på vovven


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback