Senaste Inlägg

Oavsett hur mycket jag drömmer om att du ska bli bara min så verkar det som att det aldrig kommer hända!

Jag kan säga en grej jag vet det är att kärlek är en svår grej,.. Det är ingenting
man hittar uppe på stan, man vet aldrig när kärleken kommer till sig. Men jag vet att
du är värdefull för mig, du får mig att må bra.. Men jag har en känsla som får mig att
må grymt dåligt och det är att du inte vill ha mig:/ Eller träffa mig överhuvudtaget!

Du drog flera hundra mil ifrån mig fast vi bestämmt att vi skulle ses och jag beställde biljett till 
dig och det gjorde grymt ont här inne i hjärtat, vi har pratat ett tag och du har fått mig att må
ortroligt bra och det vill jag fortsätta att må. Men sen du flög dit så har vi inte haft samma
 kontakt längre och det saknar jag grymt mycket..  Och det känns också som du inte är samma
 person som du var förut!! Jag saknar dig hjärtat och det vet du, och du kommer alltid ha en del
i mitt hjärta oavsett om du kommer stanna där borta..

En sak är att du kommer alltid finnas för mig, oavsett hur länge du stannar där eller drar
någon annanstans här i världen så kommer jag stå här på mina egna ben och vänta
tills du kommer tillbaka.. Jag kommer vänta på dig!! Du betyder allt för mig hjärtat, det ända
 jag vill är att det ska bli du och jag!Jag vill bygga upp våra liv tillsammans och skapa en
ortroligt fin familj ihop!



Killen du ser vill ha mer, mer än vad du kan ge, så det sista du gör är att be
att han ska se att du har någonting att ge, men det han ser är en flicka
ingen ger, ger det hon vill ha så att hon ska må bra, så han tar chansen han har
att visa flickan att hon kanske har det han vill ha så flickan sa tack ska du ha!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback