Senaste Inlägg

Svar på tal!!

Har fått in tusentals frågor i min mail som jag inte har orkat svarat på men nu
får ni chansen och se om jag svarar på JUST din fråga!!


Varför umgås du inte med Bea längre?
Det är privat mellan henne och mig.. Jag vill jätte grärna umgås med henne
men hon betedde sig dumt "/

Hur har din sommar varit? / Anna
Jo den har varit jätte bra, fast jag hade hoppats på bättre eftersom jag nästan
bara har jobbat i sommar..

Vem är "Mr J" du jämt pratar om??! / Hemligt
Haha bara för att jag skriver "mr J" betyder inte det att det är en och samma person
hela tiden, utan det är olika (ibland)

Vad gör du när du inte bloggar??
Då är jag antingen i skolan eller på stan, men det är nu tänkt att jag ska köpa mig en
minipc så jag kan ta med mig den när jag åker bort så jag kan blogga mera
eftersom min mobilblogg inte verkar fungera "/

Varför bloggar du inte så ofta? / Felicia
På vardagarna går jag i skolan men ska försöka blogga så fort jag får minsta
rast ;) Men min blogguppdate börjar faktiskt bli bättre!!

Hur länge kommer du hålla på och bara äta diet? Och var kostar
inte sånt att köpa? Och var kan man köpa det? / Adam
Det kommer jag hålla på med tills jag når min vikt.. Det beror helt på vad för
slags diet du ska köpa, men om du ska köpa pluverdiet går det på ungefär 150-200
för 15st påsar och det kan du köpa på en vanlig ica affär eller livsmedelaffär
och hälsoaffär :)

Vilket stjärntecken är du!
Jag är en snygg jungfru, den ni;)

Varför vill du hellre bo i Stockholm än i Örebro???
För att i Stockholm är man så mycket friare än i örebro.. I örebro känner
alla varandra och det pågår bara skitsnack i denna stad så därför vill jag flytta!
Plus att jag har så många vänner i Stockholm som jag knappt hinner träffa "/

Jag har för mig att du och hon bea var bra vänner, varför är du knappt
med henne längre! Saknar du inte att vara med henne?? / Josefine
läs på första frågan....!! Klart jag gör det ibland men man måste bete sig bra också!

NU min snyggingar ni som har frågat dom här frågorna hoppas jag att ni är nöjda med
dom svaren ni har fått :)




1 Kommentarer

Postat av: elise den 2010-09-09 @ 22:33:22

skitsnack uppstår när man förmodligen inte kan bete sig normalt, och med tanke på hur du beter dig skulle jag också säga rätt elaka saker om dig! om man däremot är en snäll person med ett fint inre brukar inte sånt uppstå! face real life!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback