Senaste Inlägg

God morgon blogreaders ;)

Måndag igen och jag är ledig, fick en långhelg ;) Haha nej men idag är jag ledig pga att jag fortfarande är sjuk, och sen att min hund Diesel ska till vetrinären klockan 13,00 för att han har fått fukt exeem :( Inte roligt alls för min lill kille :) Och sen nu på morgonen har jag även beställt en one pice till, hade ju två stycken förut som dock var försmå så jag sålde dom, men nu hoppas ja det kommer en i rätta storlek ;) haha!!

Updates om helgen; I helgen har det väl inte hänt så jätte mycket eftersom jag är sjuk, är grymt förskyld har andningssvårigheter pga av min förskylning:/ Not my stile.. Menmen fredagen var jag bara hemma och tog det lugnt med mina föräldrar, hihi god mat blev det också ;) Sen lördagen blev det in och träffa Sofia och hennes karl, plus deras kompisar.. Roligt roligt :) Sen så träffade jag även Fredrik vilket var grymt kul eftersom jag inte träffat han på typ 4-5 år:O Haha kändes sjukt men kul var det :) Sen söndagen blev det chilla chilla chilla:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback