Senaste Inlägg

Nu vill jag inte vara sjuk längre.. :/

Herregud det här är verkligen inte bra att vara sjuk, jag vill igång o träna igen har inte tränat på 1 vecka nu och jag är så rastlös så man kan bli :(  Men jag ska försöka köra lite kondition på onsdag så får vi se om min kropp orkar det, eftersom jag inte är helt 100 än men det börjar bättra sig iallafall!! Och förresten jag var inne på Sashlis blogg, och jag hittade en grym video och kör kondition på löpband, man kan säga att det är kondition + dans lektion;) haha!! Man blir ju verkligen motiverad när man ser detta:D + ett leende på läpparna..
http://www.youtube.com/watch?v=0KmfE7B0aP4&feature=player_embedded

Sashli ägare för Träna lätt



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback