Senaste Inlägg

Svar angående bild!

fgds om <font size="5"> nu är jag o dagis barnen p...:
Du vet väll att du kan bli polisanmäld för du visar bilder på barnen. Sekretess kallas det, och det gäller i 70 år. Men det är du som råkar illa ut nu.
IP: 90.230.218.5

Sv. Nu är det så att det inlägget jag la upp angående att jag var på utflykt med dagisbarnen var att jag jobbar/praktiserar på dagiset min brors dotter går på. Och det är hon som är på bilden och henne får jag ta kort på hur mycket jag vill.. Jag skulle självklart inte lägga upp bilder på något barn som jag inte ens kände men nu är det så att jag är faster till barnet på bilden! 



1 Kommentarer

Postat av: hfdwufhdsuf den 2011-04-16 @ 11:50:13

Men om du nu får ta kort på henne så varför ta bort bilden? Du vet vell att det spelar ingen roll om du känner barnet, du kan utsätta andra för fara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback