Senaste Inlägg

Vad vore livet utan stepp?! :)

Ohhh my gud, säger jag bara! Idag har jag tränat, körde 30 minuter på min älskade stepp och sedan 45minuter styrka.. Och jag vet om någon att jag kommer ha träningsvärk imorgon när jag vaknar:D Vilket är en sååååån härligt känsla för då vet man att man har tränat ordentligt!

Idag köpte jag även den efterlängtade celcius drickan som har kommit ut igen, den är verkligen super god, plus gratis förbränning.. Man förbränner ca 100 kalorier på av att bara dricka den:) Jätte bra.. Dom drickerna finns i olika kosttillskotts butiker och olika gym :)  Testa säger jag ni kommer inte bli besvikna!

Idag är kaloriintaget 950 st kalorier:)  Idag har jag ätit Frukost; 2 mackor med mjukost = 200 kcal Mellanmål; Protienshake = 10-15 kcal och lunch/middag; pasta carbonara = 400 kcal :) Så hitills är kaloriintaget på 615 kcal ungefär men innan lägg dags så blir det en protienshake till, så innan natten har jag fått i mig ca 630 kcal :) Grymt nöjd!

  

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback