Senaste Inlägg

Har så himla mycket att berätta..!

Ojoj nu var det verkligen ett tag sen jag bloggade för er, pga att det kan vara för att det har kommit/försvunnit en boyfriend, massa visningar av lägenheter, galna fotosessions :) Och mycket mycket mer! Men kommer troligtvis inte kunna berätta allting jag har gjort, men kan ju börja med att säga att jag träffade en kille som verkligen gjorde susen! Han va helt underbar och allting värsta dröm killen:) Men i slut ändan visade det sig att han inte va en bra killen ja trodde utan en idiot, som bara drar sig ifrån mig o ljuger! menmen slut pratat om det :)

Sen undrar ni säkert vad det är för slags visningar av lägenheter ja vart på och var någonstans! Just nu har jag bara vart på 3st och dom har legat i Stockholms innerstad:) Grymt fina, men har sån beslutångest med tanke på att jag har 1år kvar o plugga här i Hallsberg! Så nu på tisdag börjar jag ju skolan igen och efter det på eftermiddagen ska jag på en visning av en stor tvåa i centrala hallsberg, vilket vore perfekt:) 1minut till skolan!!

Sen har jag även träffat min nya egna fotograf Stefan från Norrköping, han är grymt duktig, det har både blivit vanliga naturliga bilder och det har även gått lite hett till;) Bilder kommer komma upp inom den kommande veckan! Nyfikna? ;) Så det här har jag pysslat med lite under dom dagarna/veckorna! :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback