Senaste Inlägg

Störst på skolan..!

Gött idag var det ju som sagt min första skoldag som åk 3a :) Kändes rätt bra att vara störst på skolan, haha dagen gick snabbt, började med upprop i aulan vi fick även glass sen som frukost, sen blev det utdelning av scheman,busskort osv:) Sen efter lunch körde vi igång med dom vanliga lektionerna som bestod av matte B och naturkunskap A och vi fick så klart med oss läxor hem men vill ni veta en hemlis?;) Jag har redan gjort dom!! Wiie jag känner mig verkligen som en pluggis, jag har aldrig gjort en ända läxa förut som jag fått hem, men nu har det vänt, jag måste ge gärnet det sista året och inge mer skolning!! Så nu är det skärpning.. :) Jag är stolt över mig!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback