Senaste Inlägg

Avbokad vetrinärtid..!

God morgon mina tuttiduvor:D Vilken härlig dag vi har idag, dock lite kallt bara, men massvis av sooool är det iallafall vilket jag verkligen älskar, nu är det bara värmen som saknas sen är jag helt nöjd.. Idag skulle Diesel egentligen vart hos vetrinären halv nio och vara där under dagen men fick ett samtal imorse klockan åtta att jag fick en annan tid pga massa skit på kliniken.. Så idag blir det en slö/hemma dag idag...

Nu är det sportlov denna veckan och jag gör inte ett skit, egentligen skulle jag suttit i Norge nu hemma hos Albin.. Men så blev det ikke.. Jag önskar bara att vi kunde lämna att gammalt bakom oss och bara börja om på nytt men det verkar inte som att han vill det *snyft* :(   Menmen jag hoppas han ändrar sig, för jag kommer alltid att ha han i mitt hjärta oavsett vilken väg han väljer..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback