Senaste Inlägg

Bra gympass med Sofia!

Skulle egentligen tagit 15,00 bussen in idag och tränat, men som vanligt somnade jag ju när jag sa att jag skulle "vila" men vaknade sen vid fyra och packade väskan.. Fick även med mig Sofia till gymmet idag, vilket var grymt kul blev ett bra pass.. Och så var det hennes första gång idag och såklart ville hon fortsätta så nu är hon också en trogen medlem på Träna lätt :) Är ni också sugna på att börja träna? Ring träna lätt och boka upp en tid med en personlig tränare :) Dom är grymt underbara där nere på gymmet, vi är som en ända stor familj :)

Det är vad jag har gjort ikväll, nu ska jag ta och packa väskan inför imorgon, sen blir det film mys innan läggdags! Och imorgon är det dax för praktiken igen, och träffa alla underbara ungar som är på min avdelning:) Sen efter det blir det träna med Sofia :) Vi ska ligga i nu innan sommaren kommer för vi vill ju inte stå i vassen och skämmas i sommar;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback