Senaste Inlägg

Fick ta ledigt idag pga..

God morgon på er snygginar, har ni sovit gott?! :) Det har iallafall jag gjort.. Lite
uppdatering ifrån igår kväll då, "C" kom hem till mig en sväng, blev myspys framför
filmen simma lungt Larry, grymt dålig film eller vad det nu var! Sen åkte "C" hem och
jag somnade som en stock! Så såg min kväll ut igår typ;P

Och idag eller imorse när jag vaknade och skulle gå ut med min lillkille (diesel) Så vägrade
han och gå ut, han vägrade o gå och äta, han bara låg.. Han har legat i min säng hela natten
till nu och han vill verkligen inte gå ut eller äta. Så nu har jag fått en tid hos vetrinären klockan
13,30 jag hoppas det verkligen inte är något allvarligt eftersom vi ska till Sollentuna på
lördag och ställa ut honom:( Tycker synd om min lilla bebis!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback