Senaste Inlägg

HAHA !! Sjuka ni är..

God morgon snyggisar;) Sovit gott inatt? det har iallafall jag gjort, somnade runt
tio tiden igår:) och vaknade halv sex imorse av att diesel hade stängt dörren till mitt
rum så jag öppnade den.. Tror ni inte på fan att han hoppar på ytterdörren och
springer ut?! Jo visst gör han det så jag fick springa efter naken och utan skor på isen,
fy helvete vad kallt det va och fy fan vad arg jag blev på han! Så har min morgon vart!

Och nu sitter jag i skolan och väntar mest på att klockan ska bli runt nio för då ska jag iväg
och hämta min kamera och stativ, wiie, ska bli grymt skönt med lite nytt :) Sen så läste jag
att det va någon som kommenterade att jag inte äter dieten längre? Och att den
personen känner mig väl.. Haha då säger jag så här, jag äter visst min diet fortfarande, men
jag har börjat stoppain en riktigt måltid plus 4st shakes/dag nu.. Och om du nu känner mig
 väl som du kommenteratvarför vågar du då inte skriva ut vem du är?! Hmm vågar du inte stå
för vad du säger?! Börja stå för vad du säger om du nu "känner" mig!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback