Senaste Inlägg

hatar när folk är dryga & otacksamma!

Hatar verkligen när folk är dyrga och otacksamma, nu bara för att jag
är klar, så ska jag få göra andras arbeten också?:S Ehm nej tack jag klarar mig nog!
Menmen engelskan nu och snart slutar jag skönt, denna dag i skolan har vart fruktansvärt
alla är dryga och trötta, sjukt tråkigt att va i skolan snart.. Men slutar efter engelskan
eller rättare sagt är ledig  från engelskan.. Så då blire in till stan fixa lite grejs, sen dra och
träna asss på gymmet.. 1 timmas gympass och 45minuters konditions pass :) Se om bea
hänger med på det också :) Hoppas det iallafall, för vi vill ju inte stå i vassen i sommaren
och skämmas, HAHA :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback