Senaste Inlägg

Inget internet hemma :(

Jag har sån himla otur ibland, först gick min mobiltelefon sönder och igår kväll
gick mitt mobila internet sönder:O Hur fan mycket otur ska man ha egentligen?!:S
Så nu ska jag prata lite om gårdagen, först blev det skola, sen in till stan och möta
upp bea bus som nu har sagt upp sig från sitt jobb, knäppis hon är;) Menmen!! Sen drog
vi och gymmade i ungefär 1,5 timma.. Sen drog vi upp på stan, åt på la baguette, sen
fixade lite ärenden osv.. Sen blev det ner till gymmet igen och dansa Afro-dance men
det var verkligen ingenting för mig, har ingen takkänsla i sånna danser.. Håller mig till
gym,konditionsträning och bugg! :) Sen efter det blev det hem sen somnade jag nästan
på en gång:) Det var det som hände igår!!

Jahaopp idag blir det skolan till två tiden ungefär, sen in och träna på en gång med bea
bus. Idag är det tänkt att vi skulle köra Zumba men eftersom min älskade mamma fyller
år idag så kommer det släktingar och vänner till oss, så får tyvärr hoppa det idag!
Uppdaterar mer senare, hejdå snyggingar :)


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-02-03 @ 23:51:02

skulle du inte hålla dig till barn maten ???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback