Senaste Inlägg

Jag är inte teknisk !!

Herregud säger jag bara, har suttit i snart två timmar med min förbaskade blogg, skulle lägga in lite banners och några styckna funkade dock inte alla eftersom jag inte är tillräckligt teknisk :( Men som tur har jag min lilla Elin som hjälper mig(A) Min bloggtekniker är hon;) En sådan skulle ni ha, riktigt bra äre iallafall så det är ett tips om ni vill få en bra och snygg blogg..

Lite uppdate om hur dagen har gått då, först blev det ju till skolan, och skoldagen gick väl bra utan att det blev lite diskutioner i slutet av dagen, för en viss person har visat en dryg attityd mot mig fast jag inte gjort ett skit.. Men nu hoppas jag det har löst sig för jag orkar inte bry mig om sånt skit;) Sen blev det in till stan betala in utställningsavgiften för Diesels utställning den 26Mars :) Sedan var det tänkt att jag skulle träffa Sofia och Nova men det blir det imorgon:)

Sen åkte jag till min apu plats, och min handledare är super snäll, Monica heter hon. Och hon berättade även att det var första gången hon var handledare så nu måste jag va snäll mot henne sa hon. Och då tänkte jag?! Hmm jag är ju jämt snäll, eller? ;) Haha..  Sen blev det att gå hem till min lilla prinsessa och berätta att jag ska "jobba" på hennes avdelning i flera veckor och hon hoppa och skutta av glädje :) Sen gick jag faktiskt hem, vilket är 3km från dom, haha:D inte så långt men ändå någonting.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback