Senaste Inlägg

Läser för mycket på Kissies blogg..!

Ojoj jag tror Kissies tankar och funderingar kring dieter har slagit in i mitt huvud.. Men jag blir så nyfiken och tro det eller ej men jag ska börja äta ENDAST barnmat, visst man rasar i vikt på en gång vilket jag vill göra, sen är tanken när jag nått min vikt då så ska jag börja med ENDAST sallad, för sallad går man inte upp i vikt av och inte ner i vikt av heller.. Och så stannar jag ju på den vikten jag vill ha, så på måndag ska jag börja med min nya diet barnmat.. Vi får se hur länge det kommer o hålla men mitt första mål är 1 månad, sen efter det får vi se vad vågen visar.. Ni får tycka och tro vad ni vill om detta men jag vill iallafall testa =)

  
      Innehåller 55kcal                  innehåller 50 kcal                        Innehåller 70kcal

Och när jag kommer börja med dom här ska jag äta minst 2st av varje sort så då kommer jag ha ätit MINST 350kcal om dagen, men tror jag dock kommer till sätta 1st päron också :) Vad tror ni? Kommer det funka..?!


3 Kommentarer

Postat av: Ida Gustavsson den 2011-02-17 @ 22:23:46

jag blir riktigt jävla äcklad. maten är byggd för små kroppar som växer. Jag blir tvungn att smaka/känna på min sons mat om den är varm. Och håller bara då på o spy. Snacka om dålig ork till att lära sig laga nyttig mat. Finns för faan vuxen mat som inte innehåller kallorier också. ÄÄÄÄCKLIGT säger jag bara. Det är så vidrigt att jag knappt själv ger min egen son den maten.

Snacka om nya fjortis trenden. SPARA MATEN ÅT DE STACKARS BARNEN.. Plus att det är en stor summa pengar. Allvarligt, lägger man pengar på så dyr mat för att gå ner i vikt?

Postat av: Anonym den 2011-02-17 @ 23:40:50

Tragist :( en god hälsa är en färskvara. Vad tror du kommer hända den dagen du börjar äta som vanligt igen, du kommer gå upp varje gram igen. Ät sund och riktig mat istället så kan du hålla formen hela livet.

Postat av: Karen den 2011-02-20 @ 11:46:32
http://nattstad.se/karenrojas

Tycker verkligen inte att det är en bra idé. Kör på GI-metoden eller någon annan vettig metod, funkar super! Då slipper du svälta dig i princip.



/Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback