Senaste Inlägg

Svar från frågeställningen!

Det har bara rullat in massa mail med frågor på min mail, ni börjar lära er att maila
till mig;) haha bra det.. Jag ska försöka svara på dom mesta har ni inte fått svar på
eran fråga så ställ den gärna igen under nästa frågeställing! Nu ska ni få era svar!

Hejsan. Vet du vad du vill med ditt liv? Jag tror inte det. Kram
Sv. Jag vet ärligt faktiskt inte vad jag vill, eller det finns så mycket att välja mellan,
men det jag skulle vilja mest av allt är att flytta till Norge, Oslo och bli tillsammans med
Albin, men vilket aldrig kommer att hända..

Vilken är din favorit färg?
Sv. Oj jag har inte direkt någon favorit färg men jag gillar svart,rosa,beige,vit typ :)

Hejhej har läst att du skrivit mycket om någon Albin, är ni ett par eller har
du någon annan och isåfall vem? =)
Sv. Yes det stämmer mycket bra att jag skrivit rätt mycket om honom i min blogg, men nej
vi är inte tillsammans, men ett tag hoppades jag verkligen på att få bli tillsammans med honom
för han är min drömkille liksom.. Varför vi inte är tillsammans är för att vi har bråkat grymt
mycket om mest löjliga grejor! Men jag önska verkligen att jag kunde dra tillbaka tiden!
Och nej jag har ingen annan, jag har massa killkompisar som jag umgås med men det är bara
kompisar ingenting annat.. Jag älskar albin och kommer alltid att göra det, han fick mig att falla
för honom.. Hoppas du fick svar på dina frågor..

Vad vill du har för bil sen när du får körkort?
Sv. Haha som alla redan vet så vill jag ha en ny ford mustang GT 500 dom är grymt
fina, sök på google.se vettja :)

Vart fixar du dina naglar? Dom är jätte snygga, speciellt när du gör sån här
fransk manikyr..
Sv. Jag målar faktiskt mina naglar själv än så länge, men ska börja åka in till stan. Eller
till Mariebergs köpcentrum. Salongen ligger på övervåningen, det sägs att dom är bra
och billiga där, så jag ska nog dit nästa vecka och fixa dom :)

Om du fick en önskan som skulle gå i uppfyllelse, vad skulle du göra då?
Sv. Jag tror nog att jag skulle spola tillbaka tiden och göra så att det inte hade blivit
så mycket bråk mellan mig och albin, för jag vill verkligen ha honom!

Vad tycker du om kissie, Alexandra nilsson alltså?
Sv. Jag tycker hon är bra, hon gör precis vad hon vill, hon bryr sig inte om vad andra
tycker och tänker utan satsar helt på sin blogg vilket jag tycker är bra. Hon är en
klockren människa.. Har ingenting emot henne alls, dock kanske jag tycker att hon ska
sluta upp o banta för hon behöver inte det..

Saknar du albin? Isåfall hur mycket från skala 1-10
Sv: Ja det är klart jag saknar albin, tänker på han varje dag, men han vill inte ha något
med mig och göra så jag kan ingenting göra verkar det som, men jag saknar han verkligen
till 100%..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback