Senaste Inlägg

wiiiiiehooo vad jag är bäst!!

Jag säger bara fy fan vad jag är bäst, gnällde i förra inlägget om att mitt internet inte
funkade längre, men vet ni vad? ;) Eftersom jag är så jävla fucking bäst så fixade jag
det, haha bra va?;) Så nu kan jag blogga igen på hel tid:) Wiiie:) Jag är såå glad över
mig själv, haha!!

 Menmen efter skolan idag blev det träna lite snabbt, körde bara en kort
konditions träning sen åkte jag hem, och fullt hus av släktingar var det, och vänner till
mamma eftersom hon fyller år idag, skriv gärna grattis till henne på facebook;) haha!
Så hela kvällen har jag haft fullt upp med dom och nu har dom äntligen åkt hem, sköönt är
det iallafall så nu blir det duscha yttligare en gång till är ju helt slut..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback