Senaste Inlägg

En ända stor kartong =(

Ojoj till helgen blir det att äntligen flytta ifrån det här äckliga landet! Usch nu blir
det äntligen centralt igen, vilket kommer bli grymt skönt, och min lillkille följer såklart
med och börjar på dagis där inne, han kommer sakna sina kompisar Arthur och Jimmy!
Men han kommer få massvis av kompisar på det nya dagiset :)

Just nu ser mitt rum jag har här ute hos mamma & pappa ut som ett bombnedslag, fullt
det kartonger precis över överallt, känns som hela rummet är en stor kartong:( Inte kul
alls!! Menmen idag då, så har jag vart i skolan en snabbis, sen åkte jag till lägenheten och
grejade lite, skurade alla golv så det är rent när jag flyttar in:) Sen så gymmade jag även
idag det blev verkligen ett långpass, körde själv från halv sex till kvar över sju sen kom
bea och så körde vi till kvart i nio :) Skönt pass!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback