Senaste Inlägg

Ibland får man vara onyttig!

Ja som rubliken säger, ibland får man vara onyttig:) Det som hänt under
eftermiddagen då da, åt på la baguette med bea bus, blev en skagen baguett:) muuums
var det verkligen, som sagt man får faktiskt vara onyttig någon gång ibland!



Sen blev det att gå o kolla var nagelförläning + manikyr kostade skulle gå på ungefär
900:- vilket jag ska göra på måndag eftermiddag efter jag klippt mig och färgat håret:)
undra vilken färg jag kommer färga? ;) Vad tror ni? Sen drog vi och tränade, först ville
inte bea men eftersom jag är så bäst så fick jag henne att ändra sig :D haha bäst eller;)

Efter det kom bea bus mamma catta och hämta oss vid polishuset sen blev det till Willys
och handla innan hemgång:) Och vet ni vad? var en engelskman som snattade inne på
Willys mitt framför ögonen på folk:) Jag o bea sa till personalen men dom brydde sig inte:O
Alltså han plockade ner en del varor i väskan och en del i sin korg:O Shiit säger jag bara!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback