Senaste Inlägg

Jag trivs med min nya diet!

Folk klagar på att jag ska äta rätt från början istället för att "svälta" mig, men
jag kan säga såhär jag vill inte det, jag trivs med min nya diet och den kommer
jag äta ett tag, och allting handlar inte om pengar! Den är inte direkt dyr?!

Menmen snart börjar tema lektionen i skolan så ska snart logga ut från datorn och
sätta igång o jobba lite;P Sen drar jag in till stan och gymmar, dock tidigare idag
och utan Bea blir det också.. För hon slutar klockan fem och jag orkar inte gå och
vänta tills hon slutar, hoppas hon inte blir arg :$

Förresten på tal om skolan så har vi ju
en så kallad "kärleksdag" och fick faktiskt en ros, haha fast det fick alla som ville
ha en, så jag fick den inte av en kille!! Utan från tanten i bibblan;) Sexigt va:D haha!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback