Senaste Inlägg

Söndag, buuuhuhu:(

Jahopp blev en långpromenad med Diesel i rynninge spåret imorse:) Fanns mycket
nya dofter så tog extra lång tid att gå den, haha! Men vi fick även sällskap av två st
andra rottweiler, jätte fina var dom:) Sen blev det hem och diska och dom vanliga sysslorna
man har i ett hem typ?!:S Och nu ligger Diesel och snarkar som en ja jag vet inte
vad, haha men snart ska ja väl in i duschen sen hitta på någonting, kanske träna?! hmm!

Jahaopp och så var det ju detta med lägenheten, bor nu i Norr i Örebro, men kommer jag att
klara av det tro? Har redan hemlängtan :(  Åker troligtvis hem till mamma o pappa ikväll!!
Diesel saknar dock Ajax vilket jag också gör för nu har han ingen o leka med hela tiden:(
Allt är i en jobbig sitts just nu:/  Och allting handlar inte bara om lägenheten, Utan om
Albin faktiskt! Han och jag har bråkat rätt mycket, och jag vill att det ska vara slut på detta,
saknar han grymt mycket faktiskt :(


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback