Senaste Inlägg

Soo bad day today :/

Guuud imorse var jag verkligen DÖD när pappa försökte skaka upp mig ur
sängen, men det gick men det va kämpigt med den förbaskade träningsverken
som jag har i hela kroppen:P Menmen det blev skola idag vilket gick väl bra tror jag?!
haha!! Sen blev det hem till Odensbacken och hämta dom sista grejorna för idag
flyttade jag nämligen in i lägenheten:) Dock saknas soffan:(  Känns hemskt, men den
kommer väl denna månad hoppas jag?! :) Jag trivs grymt bra änsålänge, trevliga
grannar osv :)

Och det var inte bara det som hände idag, idag när jag kom hem till lägenheten så ser
jag fullt av polisbilar utanför min port, och inte bara polisbilar utan insatsstrykan var med
också:O Plus att det va massa tonåringar utanför och alla hade handbojor på sig:O
Undra vad som hade hänt inne i den lägenheten dom var egentligen?! :S Hmm!!

Efter det blev det upp och packa upp lite grann, sen var det tänkt  att jag skulle gå till
gymmet, eller jag gick till gymmet men på vägen dit så halkade jag och slog i knät
ännu en gång till, så nu gör det extra ont:O så var bara att försöka halta sig hemmåt!
Så har min dag vart idag, inte den roligaste direkt :/


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback