Senaste Inlägg

Tillbaka till landet!

Jaha nu är allting upp plockat ur alla påsar och kartonger från lägenheten, åkte
tillbaka till landet igen, eftersom jag inte trivdes i lägenheten pga lite grejor.. Men
som sagt imorgon ska jag till en annan lägenhet som det bara bor äldre människor
i det hyreshuset och är lägenheten fin så kommer jag att stortrivas!

Och imorgon är det äntligen dax med träningen igen, imorgon kör bea och jag
boxercize.. Hehe förra gången kunde jag inte göra alla övningar som alla andra
gjorde pga att mitt knä, men jobbigt var det ändå, för Sashli är en jävel på att hitta
på jobbiga övningar, även fast man har ont;) Menmen bara hårdträning nu!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback