Senaste Inlägg

God morgon bitches!

Tro det eller ej men jag var vaken samtidigt som tuppen imorse även fast jag somnade vid typ tre tiden inatt:/  Vaknade vid sex tiden gick ut med diesel på en lång promenad va inne vid åtta:) Blev lite frulle sen fix och trix, och nu har jag nyss kommit hem från stan :) Va tvungen att gå till banken och fixa lite papper, plus att jag va på ett möta med min "bankman" eller vad man ska kalla att hon är;P Sen blev det in till gina lite snabbt och jag hittade denna skönthet, grymt skön är den! Resten av dagen lyder av lydnadsträning med diesel sen bara slapp skulle jag tippa på:) Även kanske lite alkohol och grillning här ikväll?! Vad tycker ni?? :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback