Senaste Inlägg

Packning inför..

God morgon bitches!!  Vaknade av att Frida ringde och berättade att hon o hennes kille hade löst alla sina problem o bla bla bla.. Sen blev det långpromenad i värmen med Diesel, är lite emot att gå långa promenader med honom när det är såhär varmt men det behövdes verkligen!! Och sen när jag kom hem insåg jag att jag måste verkligen börja packa inför helgen eftersom jag ska till Västerås på POWER BIG MEET.. För er som inte vet vad det är så är det Världens största bilträff, och det är då inte alla bilar utan bara gamla jänk osv :) Men återigen tillbaka till packningen så såg jag att allting låg näst intill i tvättkrogen så fick tvätta allt och nu håller dom på o torka, men hur ska jag få plats med allt i min lilla resväska?! Hmmm..

Och inte bara det är ett problem utan NI tror/undrar säkert varför jag sitter och skriver här nu när jag sa i tidigare inlägg att denna blogg ska bort pga av massa olika skäl.. Men då kom min kompis Alexandra med ett tips, "varför stänger du bara inte av bloggen en viss tid och sen öppnar den igen när du orkar?!" men då tänkte jag att nej det vill jag inte utan att jag skickar in några inlägg när jag har tid o lust! Så tro inte att jag kommer sitta varje dag, timma, sekund och uppdatera! Och absolut inte i helgen då jag inte kommer ha någon tillgång till datorn alls..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback