Senaste Inlägg

1000st inlägg =)

Halloj alla snyggisar! Nu var det länge sen jag skrev någonting här men jag har verkligen haft fullt upp varje dag.. Kan berätta lite vad som hände i helgen:) Fredag blev det hjälpa bea med flyttpackningen, sen på lördag blev det sol och bad med mina små prinsessor minna och alice :) Sen på eftermiddagen vid 5tiden tog jag tåget upp till Stockholm och träffade ****** har vart där tills idag, och vi har haft det super mysigt:) Badat i pool och så vidare:) Det har som sagt vart helt underbara dagar uppe i Stockholm, jag verkligen stortrivs där!

Men som sagt nu är jag tillbaka i Örebro igen och det suger, tycker inte om örebro för fem öre.. Hatart, vill tillbaka till Stockholm nu :(  Menmen, idag blir det städning och tvättning och träna Diesel och sen blir det lugnt:) Är helt slut efter denna helg :) helt slut på ett bra sätt ;)  vad har ni gjort i helgen?!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback