Senaste Inlägg

SOLBRÄND.SE :(

Jag säger bara oj oj vilket väder vi hade i fredags och igår:) Har vart ute och badat både fredags/lördags:) Dock har jag blivit väldigt solbränd fast jag smörjt in mig med solfaktor :( Buuhu att va solbränd är inte det skönaste:( Denna helg har bara bestått av sol, bad och öl med roligt umgänge :) Det GILLAS verkligen.. Idag ska jag o bea även till Hampetorp och bada, fast idag är det dock lite kallare, eller typ 6grader mindre typ, haha:) !!

I fredags fick vi även i min lill kille i vattnet igen, han verkligen älskar och badar, han får aldrig nog så man får dra upp honom i vattnet.. Han är som ett barn som vägrar åka hem:) haha söt är han!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback