Senaste Inlägg

En annorlunda midsommar!

I år blev det en helt annan midsommar jämnfört mot hur det var förra året.. Förra året söp jag så jag nästan stupa både fredag och lördagen i Brevens bruk typ 5mil utanför Örebro i skogen.. Vilket jag skulle gjort i år med iallafall lördagen men eftersom jag va i Enköping hos ****** så stannade jag kvar där tills idag (söndag).. Så jag har vart där nu i fyra dagar och det har vart helt underbart :) I torsdag blev det storhandla på maxi när jag kom fram till Enköping, sen blev det hem till ******s föräldrar för att grilla, blev även ganska många glas vin:) hihi så torsdag blev det en slappisdag vilket var skönt:) Sen fredagen var vi i garaget näst intill hela dagen, lördagen med för den delen hjälpte även ****** med att ta bort färgen på alla lister på bilen eftersom färgen hade släppt på en del ställen:) Senare på kvällen när vi äntligen va klara med allt så blev det köping på bilträff allting gick perfekt tills vi ska åka hem till Enköping igen, och det kommer jag inte gå in på vad som hände, jag blev nervös orolig och rädd!! Men nu är det löst:)
Och idag har det vart en slappdag plus att jag har nu åkt hem till Örebro igen vilket suger:( Jag vill tillbaka till Enköping! Så har min helg sett ut, lite annorlunda midsommar va?! Haha hur såg eran midsommarhelg ut?! :)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback