Senaste Inlägg

God morgon snyggisar :) ..!

Måste säga att det var en grymt härlig fredag kväll igår, först började det med träning med Sofia & katta blev lite zumba grymt roligt och kul är det, det tränar verkligen hela kroppen, peeeeeeerfect! Sen blev det hem till Sofia och duscha, hon bjöd på en grogg vilket min mage inte tyckte om, eftersom ja typ har slutat druckit nu eftersom jag vill ta tag i träningen vilket jag har gjort nu:) Grymt stolt över mig själv är jag,..

Sedan kom T***** och hämtade upp mig på norr med finbilen, Sen blev det hem till honom och glo på lite filmer, super mysigt var det, skönt att ta det lugnt en fredag kväll :) sedan ringde mitt andra hjärta, sofia och va lite lagom rund om fötterna och ville ha skjuss, och självklart körde vi henne, för tjejer ska absolut inte gå ensamma;)  Sedan efter det så blev det hem o lägga sig och jag slocknade på en gång :D Skööönt var det!!

Och nu är jag verkligen pigg, efter att få sova ut lite inatt iallafall ;) haha.. Och nu är jag som sagt hemma, home sweet home, eller?! Nu sitter jag bara o väntar på att sofia och tommy ska vakna så jag o diesel kan pallra oss ner till bussen och åka in till dom o mysa lite :) Uppdaterar mera senare, hejsvejs snyggisar..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback