Senaste Inlägg

Ingen begravning idag!

Kände två timmar innan begravningen skulle vara alltså klockan tolv att jag inte vågade, eller rättare sagt jag skulle bryta ihop, jag hatar verkligen begravningar, spelar ingen roll om jag kände personen lite eller mycket men när det väl kommer till sånt är jag så himla överkänslig! Men jag tror säkert att det var en jätte fin begravning, och jag hoppas du får det jätte bra där uppe Markus, du får rocka med alla andra änglar! Saknar dig vännen..

Istället så var jag med sofia på stan, hittade lite kläder åt henne, riktiga fynd var det:D haha!! Och nu ska jag in till stan är det tänkt, blir snart upphämtad av ****** :D sen blir det väl glo film eller någonting skulle jag tro!
Finns på mobilen i ca 1vecka till sen är det bye bye till detta nummer :D


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback