Senaste Inlägg

Kommer ha en dålig uppdatering på dagarna tills v. 17

Ohh my gud vad kul jag har haft idag, en toppen dag med ungarna med massa skrik och även skratt.. Det är alltså som vanligt med andra ord:) Med bra kollegor går dagarna grymt fort:) slutade tre idag så åkte in direkt efter till Sofia och lilla novis. Sen drog jag och sofia vidare till gymmet för att sofia skulle få göra sin mätning :) Allting gick kanon bra! Idag blev det 45minuters stryka + 1 timmas Zamba, idag var det första gången jag och även sofia körde zumba. Och fy helvete vad kul vi hade, mycket skratt var det och helvete vad vi skakade rumpa;) haha grymt sexigt! Och jag kan säga så här att både jag och sofia kommer ha en grym träningsverk imorgon!

Och ang min rublik så är det för att jag jobbar på dagarna från 8-16 varje dag (mån-fre) och efter jobbet drar ju jag direkt till träningen och är inte hemma för ens runt tio varje vardag. Och det blir då jag slänger in några inlägg innan jag somnar. Så därför kommer det inte bli lika många inlägg som jag brukar skriva annars.. Men detta kommer bara hålla på tills v.17 sen är jag tillbaka till skolan igen. Och då kommer alla inlägg rullas in som vanligt igen:) Bra va??:)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback