Senaste Inlägg

Svar..

"Henrik min vän, alla flickor älskar dig det rår du inte för. Borde kanske akta mig för det är de jag hör, svor jag skulle aldrig falla för din chaarm. Ändå går vi här ikväll arm i arm. Henrik min vän, du vill inte binda dig du har väl dina skäl och att du inte älskar mig vet jag så väl. Svor jag skulle spela tuff vara lite kaaall sen så fick du kyssa mig iallafall. Henrik min vän, säg vad ska det bli jag älskar dig men jag undrar om det någonsin kan bli vi. Henrik min vän säg hur ska det gå, ser ju ingen framtid ut i dina ögon blåå. Det här är något stort för mig Henrik min vän ♥

Vad hände med Albin?"

          IP: 90.230.21 8.65 

Sv. Haha det där är en text som eva eastwood har gjort.. Det ända jag har ändrat i texten är att byta ut "Jhonny" till "Henrik" istället.  Henrik och jag har känt varandra sen jag va liten, jag har "växt" upp med han. Han är som en familjemedlem typ.. Och det där är bara på skoj! Albin och jag har ingen kontakt knappt längre :( Pga massa bråk som han o jag hade förut.. Men han kommer alltid finnas i mitt hjärta, för jag älskar han fortfarande och kommer alltid göra det..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback