Senaste Inlägg

Uppdatera min blogg i sökfältet!!

Fått mail och kommentarer om att min nya design inte är upplagd vilket den är.. Men det ni då gör är att uppdatera min blogg i sökfältet på eran internetsida så ska ni få upp min nya design :)

Idag har jag då vart i skolan, kändes som år och dar fast det va en vecka sen bara, menmen fint väder har vi fått idag också, grymt skööönt:) Snart blir det att dra och träna, ska bli skönt.. Har inte tränat på hela helgen (lör-sön) haha.. Och idag följer Sofia med o tränar:D Ska bli kul.. Fick även veta idag att hon ska köpa en Iphone 4 som jag har köpt istället för min Xperia, haha ;) Tror hon blev lite avis:D


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-03-14 @ 17:48:08

vilken kass design, den är ju vriden på något sett, så allt kommer på sidan, och kommentars fälten står de ju ingen text vid, (namn, blogg adress, email, osv.) den förra var väl bättre, denna är ju grymt B.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback