Senaste Inlägg

Wiiiiehoo ledig idag och imorgon:)

Ja som rubliken lyder så blev jag ledig både idag och imorgon:) Grymt skönt så nu ska jag ta och göra mig iordning sen cykla ner till posten och hämta ut mitt paket från gymgrossisten. Har ju beställs whey-100, mjukisar och en shaker :) Hoppas jag blir nöjd men det tror jag att jag ska bli. Sen ska jag åka upp på stan och träffa Sofia och lilla novis :) Vi ska eventuellt åka till marieberg, måste köpa nya solglasögon eftersom en viss person snodde dom på min födelsedag, moget va? Nej inte det minsta.. Sen blir det nog lite annat smått och gått som kommer med hem också:) Och avslutningen på dagen blir 1h styrka + 80-tals dans, haha sashli ska ju klä sig i 80-tals kläder vilket jag måste se :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback