Senaste Inlägg

2maj och det snöar ute :O

Hojhoj vilken bra start på skolan det har vart idag :) Hade trafik prov imorse, varken jag eller Hanna hade läst på någonting pga att mina böcker låg i skolan haha smart va ;) Men efter provet va gjort så gick jag och frågade hur mycket poäng jag gick och hon sa "Du är godkänd i kursen så du behöver inte komma dom 3lektionerna som är kvar" snacka om att både jag o hanna blev helt överlyckliga :)

Men någonting som har mindre bra idag var att när jag hitter och har tema ropar Evelina, "Det snööööar ute" och ja det va sant tro det eller ej men det kom ner några snöflingor.. Det är helt sjukt det har vart varmt hur länge som helst och just idag kommer det snö,.. Man bara hallå det är typ sommar nu det ska inte snöa nu!! Menmen that´s it!  Fick även reda på att jag har blivit allergisk mot pollen, blir galen!! Det är därför jag har haft ont/kliat i ögonen och vart täppt i näsan under en lång period, och idag fick jag svaret, så nu väntar jag bara på att min mamma ska komma hem med min medicin :)

Ikväll lyder det av att plugga plugga plugga:) Har massa grejor nu som ska lämnas in innan skolans slut, för det är ju typ bara en månad kvar innan jag slutar, ska bli hur skönt som helst med lite lov (igen) haha!! Det bästa med skolan är att man har lov och studiedagar nästan hela tiden, och med gymnasiumet pluggar man väldigt självständigt.. Sååå skönt!! Menmen nu ska jag faktiskt plugga sen ut med min lillkille! Puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback