Senaste Inlägg

Gooooood morgning :)

Herregud kom till skolan halv åtta, och idag skulle vi ha engelska nationella, och nu är jag precis klar, i början kändes det som om att jag skulle falea på en gång men sen efter en stund gick det bättre, och jag tror faktiskt jag kommer bli godkänd på den delen:) Grymt nöjd.. Och nu väntar hela klassen på att klockan ska bli tio så vi kan börja samhällskunskaps lektionen för då ska vi nämligen få reda på våra betyg i den kursen:) Wiiie, efter skolan blir det till Örebro med Hanna som ska köpa ny plattång:) Hörs senare! Puss..


1 Kommentarer

Postat av: Olivia den 2011-05-07 @ 15:57:57
http://smsalåna.nu

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback