Senaste Inlägg

Inga mer klagomål :)

Gick in på min mail och såg att jag hade fått runt 120st mail om varför jag inte har bloggat på ja jag vet inte hur länge, men som sagt.. Så har jag bloggat men det är blogg.se som har strulat som vanligt! Hoppas på förbättring på denna bloggservern tills jag byter! Menmen så nu hoppas jag att det inte kommer in några mer klagomål om att jag inte bloggar;) 

Tänkte även berätta att klockan är nu snart halv nio och det är fortfarande 22grader varmt ute?! hur skönt är inte det liksom.. Jag har gott med klänning hela dagen idag, värsta sommarkänslorna i skolan idag:) Det GILLAS verkligen!! Och nu sitter jag är helt sönderbränd och sliten, och nu ska jag ut med vovven sen lägga mig i sängen och bara ta det lugnt framför en film så får vi se om jag kommer somna eller inte;) haha! Finns på mobilen gullungar, Puss!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback