Senaste Inlägg

Back to school =)

Jahapp nu är man tillbaka till skolan igen, suck! Men denna vecka blir en kort vecka eftersom vi är lediga tors-fre vilket jag verkligen gillar eftersom det är min dag på torsdag :) Wiiiehooo då blire utgång, men vet dock inte om de blir örebro eller stockholm kanske:) Sånt som märks men det lutar nog mot Örebro med Natahlie :)

Idag har jag bara en lektion och det är webbdesign som håller på till klockan 10,45 lång lektion tyvärr för jag har nyss börjat den:/ Men som tur är får vi en paus på 30minuter också:) Snäll lärare va?! Men under tiden vi har webbdesign händer det ofta att jag beställer lite kläder eftersom vi har egna datorer;) Perfekt! haha..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback