Senaste Inlägg

Därför har jag inte bloggat..!

Jag vet knappt vart jag ska börja någonstans! Var ca 2veckor sen jag bloggade sist och då berättade jag även om att jag skulle bli upphämtad av en gullplutt! Visst han är superrar osv men dock ett svin.. Allting kändes skitbra dom dagarna jag var där, men sen när det började närma sig nyårsafton så vände allting som handlade om just han! Han "dissade" mig för en mörk tjej.. Nu har jag inget emot mörka tjejer men är så less och besviken att jag inte kunde få en förklaring ens! Men nu har jag lagt det åt sidan för det har kommit så himla mycket positiva saker nu:)
Kollade min mail här om dagen och det fanns verkligen mycket bra nya saker där, väldigt mycket jjobb.. Trodde aldrig det skulle gå men jag börjar se "ljuset" nu:) Är så himla glad just nu! Och redan på tisdag ska jag iväg till min alldeles egna fotograf Jörgen, super duktig fotograf.. Tänkte ta några schyssta bilder vilket va ett tag sen:)
Och inte bara det så har jag ju börjat med min diet igen, haha.. Men denna gång går det verkligen bra.. Det har gått en vecka nu och sötsuget håller fortfarande i, men jag håller mig till min diet.. Är stolt över mig själv och imorgon börjar jag även på det nya gymmet ink. badet! Jag kommer alltså träna kondition + styrketräning och ev. simma några gånger i veckan:) Detta kommer bli super! :) Och detta var ett av mina nyårslöften, vilket var erat?! :)
Och så har vi ju såklart min lilla älskling Diesel, han mår sådär kan man väl säga! Han har fått problem med ögat, förra månaden var vi till vetrinären och fick ögondroppar men dom har inte hjälpt.. Och imorgon bitti ska vi dit igen och det blir troligtvis operation, hoppas inte men troligen så blir det så:( Annars mår han super:) Och han är jätte glad att jag börjat med min diet för jag går ut med han dubbelt så mycket än vad jag gjorde förut så nu är han helt slut på kvällarna, vilket är jätte bra :)
Jag vet knappt vart jag ska börja någonstans! Var ca 2veckor sen jag bloggade sist och då berättade jag även om att jag skulle bli upphämtad av en gullplutt! Visst han är superrar osv men dock ett svin.. Allting kändes skitbra dom dagarna jag var där, men sen när det började närma sig nyårsafton så vände allting som handlade om just han! Han "dissade" mig för en mörk tjej.. Nu har jag inget emot mörka tjejer men är så less och besviken att jag inte kunde få en förklaring ens! Men nu har jag lagt det åt sidan för det har kommit så himla mycket positiva saker nu:)
Kollade min mail här om dagen och det fanns verkligen mycket bra nya saker där, väldigt mycket jjobb.. Trodde aldrig det skulle gå men jag börjar se "ljuset" nu:) Är så himla glad just nu! Och redan på tisdag ska jag iväg till min alldeles egna fotograf Jörgen, super duktig fotograf.. Tänkte ta några schyssta bilder vilket va ett tag sen:)
Och inte bara det så har jag ju börjat med min diet igen, haha.. Men denna gång går det verkligen bra.. Det har gått en vecka nu och sötsuget håller fortfarande i, men jag håller mig till min diet.. Är stolt över mig själv och imorgon börjar jag även på det nya gymmet ink. badet! Jag kommer alltså träna kondition + styrketräning och ev. simma några gånger i veckan:) Detta kommer bli super! :) Och detta var ett av mina nyårslöften, vilket var erat?! :)


Och så har vi ju såklart min lilla älskling Diesel, han mår sådär kan man väl säga! Han har fått problem med ögat, förra månaden var vi till vetrinären och fick ögondroppar men dom har inte hjälpt.. Och imorgon bitti ska vi dit igen och det blir troligtvis operation, hoppas inte men troligen så blir det så:( Annars mår han super:) Och han är jätte glad att jag börjat med min diet för jag går ut med han dubbelt så mycket än vad jag gjorde förut så nu är han helt slut på kvällarna, vilket är jätte bra :)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback