Senaste Inlägg

Jag vill inte ha måndag!..

Usch idag är det måndag vilket innebär att jag har vart hos vetrinären med diesel imorse, och fick lämna kvar min skönhet där! Så nu sitter jag hemma igen utan vovve vilket känns så konstigt och tomt när han är borta:( Men jag hoppas att dom ringer snart så jag kan få hämta hem min sjukling!

Senare i eftermiddag blir det också att börja på det nya gymmet, ska vara där klockan 16 så det ska bli kul:) Ska försöka få med mig Johan att börja träna där med så han också kan få bli bliff någon gång, haha.. Och om jag hinner ska jag springa till den förbaskade körskolan! Men men annars blir det imorgon! Vad ska ni hitta på idag??! Hoppas ni får en toppen dag, byebye!..


Då.. 2010-10-01

Nu.. 2012-01-01


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback