Senaste Inlägg

Bilder från gårdagen & idag

Bilderna som jag lovade er att ladda upp från gårdagen när vi var
i Katrinelund och badade och grillning hemma hos mig efter åt;) Och samma
gjorde vi idag fast vi grillade ingenting idag för då hade det blivit en aning tjatit!!
Och vet ni vad jag såg idag?? JO EN LITEN JÄVLA ORM!!! Fyfan vad jag blev rädd alltså
det var inge kul alls, usch så jävla vidrigt :(  hatar verkligen ormar... Plus att jag såg
att någon hade pynntat en gran med ett luftfilter, hhaah:D











Eller hur ser det ut som vi haft det roligt?? =)


1 Kommentarer

Postat av: Cajsa den 2010-06-17 @ 20:56:24
http://cajsab.blogg.s

Sv: Hejsan, tack så mycket, va kul att du tycker jag är duktig på att fotografera :), kul förslag men jag bara fotograferar som en hobby så jag fotograferar inte andra utan bara mina närmsta, men jättekul att du gillar mina foton så mycket!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback