Senaste Inlägg

Marknad

dagen började bra, fick pengar av mamma som
jag fick göra av med på marknaden! Vi åkte ner en sväng till
Odensbacken på markanden men det var verkligen ingenting att
ha, så vi hade sån tur att de va marknad i Kumla med så
vi rörde oss ditåt, hittade en present åt Jimmy eftersom han fyller
23 år på onsdag:) Och sen hitta jag en tröja till mig själv:)

Sen efter marknaderna åkte vi till Mia och Minna och
fick i oss lite fika, muums.. Och såklart blev det bus med min prinsessa!
Fick låna två skräkisar av Mia också "wrong turn" & "the grudge"
som jag ska kolla på ikväll hade jag tänkt, för det är sånt
pissväder ute nu så nu vill man ju inte gå ut:S 

Vad ska ni göra ikväll
mina snygga bloggläsare? Utgång kanske??!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback