Senaste Inlägg

Söndag är en grymt tråkig dag!

Jag måste bara säga att innan jag går o lägger mig så tycker jag att söndagar
är fruktansvärt tråkiga, man sitter liksom bara o väntar tills det ska bli måndag
känns det som.. Vilket inte är kul för då väntas det jobb/skola..

Aja lite kort information om hur dagen har vart, min bror har vart här idag,
Håkan alltså, jag trodde även att henrik skulle komma också va tal om att han
skulle va här klockan 18 men jag såg då ingen Henke!! Menmen var skönt att någon
bror kom iallafall :)   Senare vid fem tiden kom bea bus hit och busade lite, blev
att beställa in en gyrospizza, mumms vill jag lova:D haha men åt dock
bara 1/4 haha:D Menmen nu ska jag sova lite för imorgon blir det skola, första
"plugg" dagen vill säga:D Hoppas det går bra ;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback