Senaste Inlägg

2 dagar avklarat!!

Hehe nu har jag äntligen klarat av två dagar i skolan vilket är bra gjort
av mig, det är faktiskt skönt att komma igång med plugget igen :) Och jag har
bra klasskompisar också!!  Efter plugget drog jag, och två brudar från klassen upp
på centrum i Haninge:P  Sen blev det hemgång för mig, vilket betydde att jag faktiskt
gick ut och gick runt brandbergen det tog ungefär 40 minuter sen blev det varm dusch
och plugga på samhälls läxan som ska vara klar tills imorgon:D
Och nu är den äntligen klar!!

Haha när jag hoppade av bussen förut så ser jag en vägskylt där det står
"Här kör vi mjukt" haha det brukar väl åtminstone stå "här kör vi sakta"
haha men iallafall klockren vägskylt!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback