Senaste Inlägg

Förgiftad av kaffe?!

Herregud vilken natt, hehe pratade med albin från typ klockan 18.00 igår kväll
till 03.30 på natten och på natten drack jag massa kaffe för att hålla mig vaken,
och det gick super bra.. Men sen när jag skulle lägga mig kände jag att min mage inte
mådde något bra.. Somnade sedan en halv timma sen vaknade jag runt halv fem
av att jag va tvungen att spy:O Och när jag vaknade runt halv åtta så sa mamma
att jag har blivit förgiftad av kaffet eftersom jag inte är van att dricka det!! 
Sen 10.56 gick mitt tåg hem till Sthlm igen, då blev till "gamla" lägenheten och packa
ihop mina grejor för nu kommer jag bo hos Josefina ett tag tills jag och lillkillen hittar
ett eget boende :) 
Såhär har min dag sett ut inte kul alls, och på tåget hem till Sthlm så spydde både
jag och min lilla kille =(  båda är sjuka..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback