Senaste Inlägg

Hmm tunnelbana?!

God morgon på er snyggingar, hoppas ni har sovit gott =) Det har dock inte
jag gjort, vaknade ungefär varanan timme för att diesel gnällde lite, och sen
vid fyra tiden var det dags till toaletten och spy, så jag har sovit där inne sen fyra,
INTE KUL!!

Aja igår när diesel hade somnat så låg jag och tänkte på varför dom bygger tunnelbanor
så himla långt ner i marken, liksom när jag skulle åka med blåa linjen till Kungsholmen
så fick jag åka ner tre st långa rulltrappor i marken, hmm knepigt det dära!!
Och nu sägs det ju att dom ska försöka bygga spårvagnar som går direkt upp på stan osv,
det kommer ju bli helt kaos eftersom det redan är så mycket folk på stan i Stockholm!


När bilden togs va jag halvvägs nere, tänk er då hur lång den va!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback