Senaste Inlägg

Home sweet home =)

Home sweet home.. Nu är jag äntligen hemma i Örebro igen, det känns fakitskt
rätt skönt, men det finns en person som ställde upp grymt mycket för mig i
Stockholm och det är Alexandra:/  Saknar dig grymt mycket redan vännen!
Men jag kommer komma snart och hälsa på dig jag lovar, och jag vill
jätte gärna att du ska komma hit på höstlovet=)


Ikväll när jag kom hem så kom bea och fredrik förbi och hjälpte img att bära in
alla grejor från bilen och kärran, gick rätt snabbt, sen planerade vi morgon dagen:)
Sen försökte jag få ihop min förbaskade säng som va helt knas, och så har man en
ettrig hund som springer runt hela tiden, men nu sover min lillkille :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback