Senaste Inlägg

Ingen bloggning idag "/

Vaknade runt nio tiden och då blev det packa ihop alla grejor och sen dra
sig vidare till tåget som avgick från Örebro till Stockholm central klockan 10,56
Och på tåget va inte diesel ensam utan va en annan stoooor vovve där, såg ut som
en varg typ, skit läskig iaf:O haha!!

Var hemma runt 2tiden ungefär och fyfan aldrig mer åka tåg med så mycket packning
och en hundvalp.. Men det löste sig till slut och resten av dagen/kvällen har jag vart
hemma hos Alexandra och snackat lite skit:) Och nu är jag äntligen hemma och ska
nu plugga lite eftersom jag har missat massa nu pga att ja va sjuk hela förra veckan!
Sen när jag pluggat klart blir det sova, hörs imorgon!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback